Tuesday, December 29, 2009

PERGI KAMU PERGI...

why this happen to me..pls go away far away from me and my life...kalau la dia mmg tidak untuk aku..aku pasti engkau juga aku tak mahu..aku dah buang ko jauh2..episode luka dah berlalu...2010 mengharapkan sinar baru...pengalaman baru..hidup baru..pls jangan ganggu aku untuk selama2 nya..tak payah la nak fake my profile...saya tidak mahu kamu...biarlah apa terjadi diabairkan kenagan pahit..aku..pls jgn kcu aku..pergi la kpda org lain..mula kan hidup baru..perlu kah aku terus melayan kamu...sedang hati ini sakit..melihat kamu mempersendakan aku....thakns alot..aku tidak minta benda ini terjadi..tapi aku mohon pada Yang Esa...membuktikan aku...aku insaf dengan apa yang terjadi dan petunjuk kyang diberi...kenapa kamu tdak faham perasan ini..aku mmg tidak mahu kan kamu...pls go away...andai kamu...kamu mahu kan aku..aku tetap dengan keputusan aku aku tetap tidak mahu dengan kamu..aku dah pohon dengan Tuhan ..agar di Lupakan kamu selamanya...Alhamdulilah perasaan untuk kamu telah pergi....

No comments:

Post a Comment