Tuesday, January 12, 2010

1 STAGE-DONE "MY ENGAGAMENT DAY"






02.1.2010-The sweet memories.....kenangan yang terindah dalam hidupku untuk tahun 2010...wish me have a good life and the relationship with him...the love that we bring till the end of the days..tq sayang..u now officially my fiance.walaupun banyak dugaan yang terpaksa aku lalui lately nie.hopefuly this year aku boleh bangun dengan satu semagat dan harapan melupakan kenangan pahit 2009....yang aku harapakn sinaran .....biarla..masa telah berlalu..
8 tahun menjalin hubungan...bukan la 1 masa yang singkat memahami perasaan sesorang...andai kita sendiri tidak faham dan menduga apa yang kita lakukan....
now i realize he is my future...even out there...dengki tentang kami...tentang dia bersama aku..dan
aku bersama dia..kenapa dengki sgt..orang diluar....biarlah...biarlah hati ini telah benar dimiliki di sepenuhnya..tangisan yang sentiasa tidak diundang...kenapa..kenapa...biarlah
ohh.i dah hampir terlupa...i surpose to story about my engagement day..the joy...the love...and the true love 8 years...i love u sayang.. this is a pix...
i dapat 2 cincin-yellow gold for merisik

i dapat 2 cincin-yellow gold for merisik



.then the 2nd is white gold

..tq sayang for the nice ring ang the love that u gv it to me..i can wait for the wedding day..i cant wait for May.....


this is some pix during the eday--edit by myself Adiny Nazari



is is my twin..sis i already engaged...hopefuly im hear something from a u



this is the Hantaran that we make to my FIANCE




now he is my fiance

No comments:

Post a Comment