Saturday, May 29, 2010

21 Hari Bergelar Isteri

pantas waktu berlalu...tak sempat untuk aku menikmati detik2 indah perkahwinan bersama....masing-masing sibuk mencari nafkah,,kadang aku sedih melihat suami yang berkerja hampir 18 jam sehari...bila malam dah duduk d uptown..tunggu kedai kami...ermm...sedih dan menitik air mata kadang-kadang..bertungkus lumus dia berkerja..dia baru rasa tanggunjawap..tapi aku tak pernah konkong dia untuk berjumpa kawan-kawan..memandangkan dia sibukberkerja untuk aku...setiap minggu dia akan berusaha..beli makanan dan di isi dalam peti..dia tahu..itu tanggunjawap seorang suami.menyediakan makanan dan pakaian untuk seorang isteri...aku juga selalu membantu dia....memandangkang kami bukan la digolongan yang senang..tapi alhamdulilah..apa yang kami ingini...semua dimakbulkan...cuma aku mohon untuk megikat ikatan suci ini dengan cahaya mata,,,,melalui darah dan daging kami...aku dan suami mmg sudah bersedia..aku percaya rezeki...rezeki datang dari Allah dan kita di bawah..kena berusaha...tabah dengan dugaan dan ujian Tuhan...kami berserah dengan ujian nya....aku mmg dah tak sabar mrmpunyai cahaya mata....dia bukti cinta kami.....

cinta bertahun lama....tak akan kami bersiakan..hubungan ini biarlah berlarutan..sehingga hujung nyawa....ruang-ruang kehormonian bersama,..masak bersama....kini kita sentiasa bersama...Alhamdulilah....

No comments:

Post a Comment