Wednesday, May 19, 2010

BILA DIRI DIMILIKI....

8 MEI 201, Tepat 11.10 minit pagi dengan sekali lafaz,diriku kini bergelar isteri kepada Fadly Ezudin Bin Fazilal..dan bermula lah episode isteri.....dan hidup baru aku.....sungguh pun 9 tahun berlalu....akhirnya kini aku sah milik lelaki yang aku cintai....tak terkata gembiranya hati ni...berbunga...dengan senyuman manja sang suami setiap pagi.....dengan lirikan mata ang aku idamkan..kini kau miliku..spenuhnya...kini kita la yang mencorak hubungan yang kita jalinkan..

Setiap pasangan didunia mengimpikan keindahan percintaan berakhir ke garisan yang digelar perkahwinan..kini aku sudah melalui selama 11 hari di ijab kabul..aku impikan sebuah keluarga yang bahagia....tak kala orang yang meyintai diri ini sepenuhnya,,,terima kasih aku bisikan ketelinga suamiku..terima kasih kerana sudi mengambil diriku dan menyintai diri ini..dan kau kotakan janji kita..terima kasih..

aku berjanji...mencintai dan setia akan mu..sepenuh hati,,,
biarlah kenangan dahulu berlalu
biarlah apa yang terjadi diangap satu dugaan..tanpa dugaan ini aku pasti antara kita masih samar..
terima kasih....

1 comment:

  1. finally kan...cograte diny. aku pom tompang hepi tgk ko..tgk kwn2 lain hepi dgn pasangan masing. mcm diana tu.wah.dlu kan, tonggang langgang asik gaduh jer...
    semoga jodoh bepanjangan hingga akhir hayat...

    ReplyDelete