Friday, February 26, 2010

ANOTHER 70 DAYS TO GO...

HATI AKU BERBUNGA-BUNGA ROSE..SEPERTI PINGGAN VINTAGE...YANG TERGANTUNG DIDINDING BAWAH..WAHHH...another 70 days to go...I cant wait to my wedding..dah gatai sangat ka nak menikah nie..cik adiny...??ermm yes i am...i tak sabar..nak ader family..and orang yang i sayang...im in love with u ....almost 9 years baby...kota kan janji kita..dengan satu ikatan sah iaitu perkahwinan ,ijab dan kabul...preparing my self to this wedding...preparing all baju n card..hantar invitation card to my friend..invite my friend using the FB...GREAT....rthe tecnology...sep duit...wawa....hari-hari yang dilalui amat indah dengan mama....dah boleh berborak pasal dia..kalau dulu aku reserve pasal din dan kurang bercakap pasal din in front of my family...respect them especially my father...yer la..takut tak jadi ker apa ke..ni sekarang dah tunang baru ader kekuatan nak cakap...tapi mama still blame me about tak bawa dia balik...entah la..i still tak boleh bawa balik dia..kenapa erkk..mula2 boleh no hal..tapi bila nak p tue..ermm tak payah la...malas..i tak suka dia masuk dalam keluarga lagi...selagi belum kawen..ermm boleh ker...ikut suka la diny..laki ang!!1mama cakap..hahaha....aku dah nampak...aku yang control ke..ops sorry aku buakn queen yang mengontrol king nya..i respect him as..my future husband...love u..i really do honey

No comments:

Post a Comment