Thursday, February 18, 2010

MARAH ITU TANDA SAYANG-

MY..GOD..totally im busy last weekend..with 32 hantaran then the pelamin that i have to decorated.but it so fun...my fiance helping me to do those thing...tq dear..tak sangka..lama2 dia mmg minat dan suka dengan apa yang aku laku kan.boy.this if for our future..Pak tam dah selamat akad nikah..and he now LAKI @SUAMI orang,..so pls..anybody!!jauhkan diri anda dari SUAMI ORANG...so scary...turn the pass memory.damn....go away pls..
Boy bertungku lumus dengan modalnya..menjayakan misi menjual baju nya,,,kepada pelangan2 di seluruh kedah..ermm
Marah tanda sayang--lately dia marah juga aku..sbb dia sayang?ermm tak penah tunjuk and last lay dia tunjuk tq sayang ...haha..sebenarnya aku tak tahu pun dia marah kantoi melalui text yang dia terlupa nak delate dalam FB aku...hahha..aku pun melompat la kenapa dia nak marahkan,sedangkan dia tak tau apa yang kami lakukan..eenn..atau dia tahu..dan aku cuba sorok kan...so sory dear....

No comments:

Post a Comment