Monday, July 26, 2010

3 bulan = 90 hari

pix kmi bersama :)

Salam.....dah 3 bulan aku mendirikan rumahtangga..tapi masih tak ada good news yang nak dikongsi dengan anda semua..mungkin tuhan tahu beban kewangan kami yang kini merosot dan meredum selepas kawen..dengan berkat Allah S.W.T ..Kami berjaya megatasinya..memandangkan kami sentiasa berbincang dan memberi pendapat...walaupun ia nya kecil..Alhamdulilah..kami semakin memahami..biasa la gaduh tue kalau sikit2..sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri....

kami makin sibuk,sebagai seorang isteri sekarang nie...aku berusaha untuk bagun dan menyiapkan sarapan pagi aku ngan dia..Alhamdulilah aku masih setia melayan suamiku..makan dan pakainya...malah aku makin memperkembagkan bakat memasak ku dengan memperkukuhkan dengan membuat kuih2 kegemaran....

hari-hari ku berlalu dengan indah...setiap hari bagun pasti lihat disebelah kanan..dalam hati ku berdoa..Alhamdulilah,Terima Kasih memberi ku bernafas,terima kasih memberi ku peluang berssama insan yang kucintai ini.terima kasih Allah....


malam nie malam nisfu Saba'an....aku panjatkan doa...memanjangkan umur ku,dan memberikan aku anak2 yang soleh dan solehah suatu hari ini..tidak sabar aku mahu rasakan detik itu,..tapi hanya Tuhan Tahu perasaan ini....perasaan seorang wanita bergelar isteri..yang ingin kan seorang cahaya mata...doaku pada malam nisfu Sab'an ini....perkekalkan la hubungan kami dan selebngi la hidup kami dengan aman dan tenteram.......malah tak lupa doa terutama Ku untuk IBU DAN AYAH-tanpa mereka aku tak akan hidup didunia.....i luv u.....i love my family

No comments:

Post a Comment