Tuesday, July 27, 2010

HEART BROKEN






Huh..bila terjadinya nya satu peristiwa dlm hidup aku..aku pasti akan ambik pen dan diary,tapi tue manually and i still do it same time. normally i just text to this blog.tak la buruk sangat tulisan aku...yang bila panjang tue...dah jadi ayat2 yang hampeh.kadang2 tergelak seorang diri...
talking about news post...today am realy frustrated.... dis pointed....with what happen just now...
Kadang-kadang bleh digurau...kadang-kadang tak bleh digurau..aku sendiri tak pasti..mmg lately nie..mmg aku nampak dari semalam...tetiba angin...suruh pelan kan tv je..nak tdo...dan suruh tido...terus bising dan ngamik...dia tak faham ke isteri dia nak bagun pukul 5 pagi...tunggu dia saja balik dah pukul 2pagi..i dont have enough sleep..should i suppose to be muddy not u..huhu..im trying to did not cry.but..hati mana..dengan pening kepala..letih ..tak cukup tido...dalam perkara macam nie..biasa la.....akan ungkin la....aku ni laki ang....emm......martabaat seorang lelaki.....martabaat seorang perempuan?? di kaki ?? selalu direndahkan..tak igat pengorbanan isteri di kala susah senang dulu masa-masa sama cari nafkah.......disebab kan perkara kecil pingan kotor kami boleh tak bercakap,,SubahanaAllah.....

Aku nie seorang wanita dan perempuan biasa..biasa melakukan kesalahan...hidup ini kan perjudian...dan pertaruhan ...bertaruh untuk masa depan,..beriktiar dimasa depan....aku tahu tanggunjawap aku ,selagi aku bergelar isteri...tapi suami?tahu tak peranan suami ?memberi nafkah.makan pakaian..mmg tak nafi semua dia bagi...cuma.....masa untuk kami bersama-masing2 sibuk........mungkin dugaan ini harus aku terima..bila masing2 berniaga....tapi..aku sunyi..aku takut sunyi itu membawa ku hanyut lagi ....SubahanaAllah-jauhkan lahhh


penantnya-menagis dan ditangisi...hati ini tiada siapa yang tahu...

No comments:

Post a Comment