Monday, August 9, 2010

BILA MUNGKIR JANJI :)

Assalamualaikum...entah kenapa lately nie..aku selalu moody n terasa hati...cepat sungguh nagis...emm..bila jadi mcm nie..mula la tak syok...satu kerja apa pun tak nak ..jadi malas..nak matii...emmm....hari ni isnin..dia cuti..selalunya hari mcm nie..kami aku keluar n spent time together..mcm nak puasa nie..mcm2 persiapan nak kena buat...barang dapur especially...walaupun dia bg duit....tapi hari nie..aku nak p la tesco ke giant....berdua...ader plak yang kacau plan aku...nak marah...tapi dia kata ader esok lagi..dia janji essok..dan aku mengarapkan esok...dia terpaksa p sp..p ambik barang dan tak bagi aku keluar...emmm....aku bayangkan ...seperti duduk dlm penjara....aku bosan...sepanjang perkahwinan dia mmg sibuk berkerja dan tak dapat spent time..aku fhm..balik untuk tido...dalam itu ader berita yang mengembirakan...aku menagis juga..dengan harapan yang dia berikan kepada ku..pagi tadi dia dapat call..dari sekolah nak ink..so..dia pun terus kata...rezeki dtg mencurah2....mungkin rezeki anak kot...tetiba sedih aku pun jadi sayu..mmg la...aku juga mengharapkan anak.....just wait another 5 day to confirm :)

No comments:

Post a Comment