Tuesday, November 23, 2010

I LOVE NOVEMBER

Assalamuailaikum......Alhamdulilah..aku masih bertuah...masih bernafas dimuka bumi Allah ini...Ya Allah..tiada apa yang dapat aku gambarkan perasaan ini....NOVEMBER bulan yang terlalu indah buat aku dan Suami....Alhamdulilah..bertarikh 16 november...genap 9 tahun kami bersulam kasih dan cinta....saya masih ingat kala itu...saat kami mula berkenalan....Ini lah dinama kan cinta...namun cinta kami indah semuanya..saya juga dilalui dan didatangi dengan pelbagai-bagai masalah...Alhamdulilah...cinta masih bertahan dan kami masih setia....dengan sah ngan ikatan perkahwinan ini,..hampir 5 bulan aku mendirikan rumah tangga.....dan 5 buan ini aku dihadiahkan dengan amanah Allah.....AKU MENGANDUNG....itulah...satu-satu nya saat yang aku tak akan lupa kan tanggal 23.11.2010...... sungguh membuatkan ku terharu...hampir lima bulan menunggu..akhirnya Allah makbulkan doaku yang ingin kan zuriat..Alhamdullilah....riaksi keluarga amat aku terharu apabila aku memberi tahu mereka yang aku hamil saat ujian UPT di lakukan dirumah.....tanpa suami dan sesiapa....aku mencuba.dengan rasa takut dengan keputusaan sebelum nie mengecewakan.....aku menuggu kala 2 line.....timbul di atas urine test itu.....terkejut...aku dibuatnya..terketar2 aku mencapai telephone.membuat panggilan untuk suami....dan memaklumkan....suami terkejut...tapi dalam nada yang gembira.....dan seterusnya aku menelefon mama ,kebetulan mama n ida da dlm kereta......terkejut mereka...excited perasaan mereka....mendapat tahu aku hamil....mama sudah membincangkan pelbagai2 untuk persiapan aku....terharu sunggu...kala aku menulis blog nie..usia kandungan ku Allhamdululilah sudah 7 minggu......dalam tahap berjaga..dari segi makanan dan pergerakann....aku hanya mengalami lenguh2 badan dan angin sahaja.......Alhamdulilah...kala ini morning sickness tak ada lagi......aku tidak sabar menunggu detik kelahiran apa july....

No comments:

Post a Comment