Tuesday, December 7, 2010

AKU CINTA KAMU

AKU CINTA KAMU....itulah perasaan aku kali ini..tetiba hati isteri ini terdetik...bygkan suami ku tiada disisi....sungguh berat hati ini dirasai....menitis air mata yang tidak diundang...hati terdetik..aku amat sayang suamiku...tak sanggup aku berpisah dengan nya.....aku cinta bapa dalam kandungan ini sama seperti aku cintaka bayi ini...aku terlalu sayangkan suamiku.....kalau boleh diberi ketika ini didepan mata..aku mahu saja memeluk suami ku...peluk dengan erat..akan aku bisikan yang aku terlalu cinta dan sayang dengan dia...tak ader apa dalam yang dapat aku katakan....setiap malam...aku pasti bangun dan pandang kearahnya....dan tetiba air mata mengalir...aku tak dapat bayangkan setabah mana pun aku,...aku mmg tak boleh hidup tanpa suami...tido malam tak lena dibuatnya.....hanya dia saja.cinta dihatiku...hidupku terlalu banyak bergantung kepada dia....dia suami ku..yang sanggup besusah senang dengan ku...terkadang aku menagis....bila suami aku masak untuk aku...andai aku tidak sihat...Ya Allah..Kau sudah temukan aku dengan insan yang paling serasi dengan aku....aku berterima kasih padamu...
Fadly Ezudin...andai kamu terbaca luahan ini......sememangnya....diny mmg sayang dan cintakan abah,,,,terlalu sangat.....i love u..from the bottom of my heart

No comments:

Post a Comment