Wednesday, December 29, 2010

LOVE U EVERY SECOND...AND MINUTE


kadang-kadang keindahan dan kententeraman itu di rosakan dengan satu pencemaran..pencemaran itu membuatkan separuh dari keindahan itu rosak dan tidak bermakna..demikan juga perasaan bila cinta dan kasih dikecapi..ada saja..masalah kerisauan dan gundah gulanah dihati....bagaimana perasaan itu harus ku tepis....hati ku sadah cukup terseksa bila terkenang kejadian lama..sukar aku nak imbas kembali..detik itu merosakan separuh nyawaku....andai aku tidak bertahan dengan dugaan...akan aku noktahkan...tetapi dikenangkan cinta kian bertahun susah senang bersama...aku redha terima dengan segalanya...

bagiku dia la suami terbaik....dia la teman yang terbaik....tetapi bila ia semua terbaik kena mesti ada ketidak puasan hati terhadap dia....percaya la..cinta ku hanya untuk lelaki ini...

apa yang kuingini tak pernah ku tak tercapai...cakap apa saja...kalau ia tidak mebebankan,,,semuanya aku dapat....aku bertuah mendapat suami yang berkeja keras..pandai dalam menjaga kewangan,....apa saja. aku bertuah..walaupun tak berkemampuan setara mana..dia mampu buktikan dia menjalankan tanggunjawa itu untuk aku.... malah.kenapa masih ader lagi tidak ada kepuasan dihati ini..adakah aku tak bersyukur...MAAFKAN DINY D.diny tahu kejadian itu salah diny....tapi kenapa aku tak boleh minta maaf berdepan..apa masalah...?ego kah aku...biarpun....hanya sementara....suami pandai memujuk...akhirnya...pergaduhan kadangan2 hanya ambik berapa jam..dan kembali normal...seperti biasa....bertuahnya diri ini....walaupun kian kali aku katakan dia tidak pernah memahami diri ini..dia tidak pernah ambik tahu tentang diri ini...tapi dia lah insan yang sentiasa ada di samping ku.ketika dalam berbadan dua...sungguh pun perubahan terlalu banyak dia laku kan....aku nampak ketara perubahan itu,,,,tapi kenapa aku masih mencari kesalahnya...aku perlu dekatkan diriku kepada Allah Maha pencipta,,,aku perlu hapuskan..sikap dan fikiran negatif aku...terhadap suami ku...aku amat sayangi dia...aku tak mahu kehilangan dia..
.
i love my husband so muchh........

No comments:

Post a Comment