Thursday, January 13, 2011

SELAMAT HARI JADI SUAMIKU....


Tanggal 18 January 2011..genap usia suami ku 26 tahun..YA Allah terima kasih aku pohon padamu..dikurniakan suami ini kepada aku...aku berterima kasih padaMu...walaupun hakikatnya dia tidak seromantis pasangan yang lain...tetapi naluri seorang suami dan pemimpin aku nampak dalam hatinya.....hampir betahun aku mengenali lelaki ini...dan kini dia menjadi sepenuhnya miliku....kini dalam rahim ku membesarla seorang zuriat hasil dari ikatan cinta kami....terima kasih Tuhan kerana diberi sekali lagi peluang mencintai orang yang aku paling cintai....semoga suamiku...dimurahkan rezeki,sihat tubuh badan dan usia panjang,,..tak boleh aku teruskan kata2 ini...kerana aku terlalu..gembira lelaki ini saban tahun menyambut ulang tahun didepan mata ku...dan kini....aku berpeluang sepanjang masa bersamanya...Allah panjangkan lah umur suami ku...panjangkan kan la hayatnya,,dengan amalan2 beribadat kepadaMu Ya Allah..aku pohon pada mu...agar diberikan zuriat yang soleh dan solehah....untuk pengikat kasih sayang kami suami isteri.

No comments:

Post a Comment